Toftlund kirkes voksenkor er startet op igen, med vorets nye organist Olga som korleder.

Vi har korprøve (øver) torsdag aften fra Kl. 19.30 til 21.30 (med en lille pause midtvejs)

Vi er for tiden 11 sangere og nye er meget velkomne.

Vi medvirker i Tirslund kirke torsdag d. 7 dec. og i Toftlund kirke torsdag d. 17 dec.

Nærmere oplysning kan fåes ved Grethe Madsen 61782176

Toftlund Kirkes Kor

Hvis du har lyst til at synge og være en del af et godt fællesskab, er du hjertelig velkommen.

Vi øver hver tirsdag aften Kl. 19.30 - 21.30

Billederne er fra en af  vores super hyggelige sommerafslutninger.

Info om koret

Koret blev dannet i 2006 hvor Toftlund kirkekor, og Agerskov kirkekor blev slået sammen til et kor med navnet Midt Syd Kantori.

Koret hører under Toftlund kirke og ledes af organisten i Toftlund, og holder ugentlige øvelser på Herrestedgaard ved Toftlund kirke hver tirsdag kl. 19.30-21.30.

Midt Syd Kantori synger til gudstjenester Toftlund kirker og holder ca. 8 koncerter i året, fortrinsvis i Sønderjylland. Sæsonen afsluttes med en sommerudflugt, hvor der er indlagt koncert og medvirken ved gudstjenester.

Koret har bl.a. været på sommertur til Norge og Hamborg, Midtjylland, Århus, København og Nordsjælland.

Koret har etableret sig med et korråd bestående af 4 kormedlemmer + dirigent

Formand: Svend Nørgaard (tlf. 74519296 / 20163496)

Dirigent: Lone Skovgaard 30484376

Hvis du ønsker at synge med i Midt Syd Kantori kan du henvende dig til formanden eller dirigenten

Alle der har lyst til at synge er velkommen og kan uforpligtende prøve det af!

Koret synger klassisk kirkemusik, folkelige sange og gospel.

Hjertelig velkommen til et godt fællesskab - menneskeligt og musikalsk.

Se meget mere på korets hjemmeside www.midtsydkantori.dk

Venlig hilsen, korrådet.